Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rudolf339 | użytkownik

imię i nazwiskoKrystian adresWarszawa zarejestrowany21.07.2007 @20:37:37 ostatnio na stronie18.11.2014 @17:01:51
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5672705
digarty73 komentarze1637 posty na forum1

komputer / sprzęt
sprzedam canona 350D z obiektywem 38-76

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kiss94    30.04.2008 @17:34:23
no dla mnie tak xD
_______
~Atus    30.04.2008 @17:32:36
thx
_______
Szczera odpowiedz to połowa sukcesu.
~Kiss94    30.04.2008 @17:31:09
mam ciagle tego, działa [prawie] jedynie zdjęć nie można skopiować, bo system zwalony.. formacik by się przydał - ale wtedy wszystkie zdjecia sie usuną - bo są na C..
_______
~Kiss94    30.04.2008 @17:28:50
Eh. niestety nie za prędko..
_______
~Atus    30.04.2008 @14:12:24
Thx Thx
_______
Szczera odpowiedz to połowa sukcesu.
~kiss666    29.04.2008 @17:41:14
slnce..nie mam filtrow na aparat
_______
"...dam ci rade, zastanow sie, zanim cokolwiek powiesz..."
~EmiliaPapka    28.04.2008 @18:17:20
Keke^^ :P
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    27.04.2008 @20:24:36
nieee !! ty to tam wiesz
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    27.04.2008 @19:59:33
hymmm... czy ja wiem ... o tym że mnie ktoś przez ostanie hymm 5 dni totalnie olewa
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    27.04.2008 @19:57:52
z tym też mi dobrze i jakoś sie tym nie przejmuje
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    27.04.2008 @19:56:17
ale jakoś się tym nie przejmuje
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    27.04.2008 @19:56:05
ha ha a no xD
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~street23    27.04.2008 @12:52:37
dzięki
~dominikocv    27.04.2008 @12:27:59
Dokladnie :D
_______
http://dominikocv.carbonmade.com/ Foto-moto.
Pozdrawiam
-usiuuu    27.04.2008 @11:42:29
dziękuję
~AnekDzbanek    23.04.2008 @19:52:29
Dzięki, Rudolf. ^^
_______
I want to recognise your beauty's not just a mask.
I want to exorcise the demons from your past.
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart.
~kiss666    23.04.2008 @19:52:11
dzieki
_______
"...dam ci rade, zastanow sie, zanim cokolwiek powiesz..."
~Hondziarz    23.04.2008 @13:19:50
kwestia gustu, mi się podoba
~Hondziarz    23.04.2008 @12:26:36
to nie hdr zdjąłem tylko troche koloru z tła pozdr.
~AnekDzbanek    22.04.2008 @20:43:29
to było w tamtym...
pudło.:D
_______
I want to recognise your beauty's not just a mask.
I want to exorcise the demons from your past.
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart.
~Patryk89    21.04.2008 @21:16:35
Zawsze mi mówiono że "Fajne" to płytkie słowo, staraj sie je zastępować :D:D:D:D
~EmiliaPapka    21.04.2008 @20:33:46
ze ja niby NIUNIA :Dhe he
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~EmiliaPapka    21.04.2008 @19:59:29
No blee :POhydne
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~greenSHE    21.04.2008 @18:07:46
prosze bardzo ^^
~janekziom    20.04.2008 @23:03:18
dzięki
_______
tyle ile jestem w stanie dać
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt